Heb jij jouw voor- en achternaam al op het internet beschermd?
Heb jij jouw naam al op het internet beschermd?
Kijk snel, of jouw naam nog vrij is Meer informatie

Online personal branding tool

Het is belangrijk om naast je offline indruk ook jouw online indruk te managen. Zo word je vaker benaderd door werkgevers, opdrachtgevers of klanten, boek je meer resultaat en doe je vaker wat je leuk vindt.

Wanneer een werkgever kandidaten voor een nieuwe functie selecteert, een opdrachtgever een ZZP’er zoekt of een klant een expert zoekt, is de voor- en achternaam van de kandidaat googelen het eerste wat ze doen. Zo kunnen ze alvast een beeld vormen; oftewel een eerste indruk krijgen. De gevonden informatie weegt vervolgens mee in de keuze iemand wel of niet te benaderen.

Tool om jouw online indruk te managen

Met onze gebruiksvriendelijke tool kan iedereen eenvoudig en zonder technische kennis zijn of haar eigen voor- en achternaam op het internet beschermen en beheren. Met de tool creëer je in vijf minuten jouw plek op het internet. Met een korte bio laat je zien wie je bent, wat jouw expertise is en verwijs je naar relevante online informatie. Zo word je op basis van jouw naam gevonden in Google en kunnen werkgevers, klanten of zakelijke relaties direct zien wat je voor hun kan betekenen.

Voor wie is de tool geschikt?

De tool is geschikt voor individuen, maar ook voor bedrijven.

Voor individuen

De tool is geschikt voor personen die er baat bij hebben om zich (online) te profileren. Denk daarbij aan professionals die zichzelf als expert in de markt willen positioneren, ZZP’ers of interim managers die benaderd willen worden door opdrachtgevers of sollicitanten die hun kans willen vergroten op een baan.

Voor bedrijven

Daarnaast is de tool ook interessant voor bedrijven. Medewerkers van een bedrijf zijn tenslotte ook een belangrijk onderdeel van de corporate branding. Met name werknemers die extern het gezicht zijn van de onderneming. Denk daarbij aan salesmanagers, accountmanagers of bestuursleden. (Potentiële) klanten, zakelijke relaties of andere stakeholders googelen tenslotte ook de medewerkers van een bedrijf om een beeld te vormen over hun kwaliteiten, expertise of betrouwbaarheid.

Klik hier om naar de tool te gaan
Volg ons op social media voor de laatste tips